wtorek, 21 października 2014

Agusiowo-Mamusiowa niespodzianka. ;) tj. Scrapbooking po raz PIERWSZY.





Zrobiłam wczoraj Kochanej Aguni ot taką niespodziewajkę. :)) To moje drugie podejście do scrapbookingu.
Pierwsze to tradycyjnie niespodziewanka dla Mamy.. A prezentuje się tak:





Dziewczyny są przeszczęśliwe i myślę, że od razu w biurze zrobiło się weselej.. Czyli misja zakończona sukcesem. :)))

Jestem totalnie zakochana w tych wszystkich papierach, ozdóbkach, stemplach, wykrojnikach..
Na dodatek wygrałam Candy u marysJi w Rzeczach Niezwykłych i tym samym cudowne przydasie wędrują do mnie - jestem niesamowicie szczęśliwa, marzyły mi się te cukieraski strasznie.. Jak to mówią: każdy wykrojnik na wagę złota! :)))
Buziaki!

18 komentarzy:

  1. piękne zachwycające rzeczy :D
    Zapraszam na mój blog http://lesia-rekodzielo.blogspot.com i rozdawajkę w której sama wybierasz sobie nagrodę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pozostaje mi nic innego jak pędzić do Ciebie czym prędzej! :)))

      Usuń
  2. cudne karteczki gratuluję wygranej:) dziękuję za udział w mojej rozdawajce:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :) To ja dziękuję za możliwość udziału! :*

      Usuń
  3. Widzę,że scrapki wciągnęły Cię z wielkim powodzeniem,gratuluję,Yolanda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się oderwać! :)) Dziękuję bardzo!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadły Ci do gustu! :)

      Usuń
  5. Ostatnio trochę wypadłam z życia blogowego ale już się zbieram i wracam:) Na szczęście trafiłam:)
    Piękne prace, delikatne i gustowne.
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że wracasz. U mnie też był blogowy przestój - do tej pory jeszcze nie nadrobiłam zaległości. Buziaki! :)))

      Usuń
  6. No widzisz Martuniu, nie odwiedzałam Cie, bo zmieniłas adres:) Gdybyś i Ty do mnie wpadała, to szybciej bym trafiła:) Pozdrawiam serdecznie. Karteczka sliczna, nic dziwnego, że jestes zauroczona tymi wszystkimi drobiazgami, bo można zrobić z nimi cuda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu Kochana mam nadzieję, że wybaczysz mi to zaniedbanie! Ciągle próbuje nadrabiać zaległości, ale nie było mnie taaaaaaaak długo.. Czym prędzej lecę do Ciebie i obiecuję poprawę. :)) Bardzo się cieszę, że tu do mnie trafiłaś! :))

      Usuń
  7. Karteczki jak na pierwsze podejścia są świetne!!! Scrapo się niezajmuje ale podglądam wiele blogów z tym związanych i szczerze powiem,że kartki są super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć Anetko! Buziaki! :)))))

      Usuń
  8. Oba podejścia bardzo udane Martusiu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ta turkusowa superr! mój kolor <3 Zapraszam do mnie http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło, że Ci się podoba. :)))) Z przyjemnością zajrzę, pozdrawiam! :)

      Usuń