środa, 8 października 2014

Haft krzyżykowy - Babeczka z wisienką.



I znów miało być zupełnie coś innego, a tymczasem jest babeczka.. ;) Przeniesiona z poprzedniego bloga.
Wzór jaki jest każdy widzi - więc gdyby naszła kogoś ochota wyhaftować podobną - zachęcam. :)
Tak jak wspominałam to moje początki przygody z haftem. Generalnie babeczce nie mam nic do zarzucenia poza tym, że czerwona wisienka wygląda odrobinę idiotycznie.. Zwłaszcza przy tych lukrowych kuleczkach.. Kolorystycznie nie pasuje wcale, nie mam pojęcia dlaczego. To jedyny wzór, który wyhaftowałam dokładnie wg. schematu i troszkę tego żałuję. :) Jeszcze wiele godzin haftowania minie zanim moje krzyżyki staną się równiutkie.. ;)))
Pozdrawiam serdecznie!

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)) muszę wymienić ramkę na bardziej 'skromną' bo w tej babeczka prezentuje się niczym portret przodka. ;)))

      Usuń