sobota, 4 października 2014

DIY - Latarenka - Odświeżona i przemalowana.

Tadam! 
  Oto latarenka, którą odświeżyłam na początku roku.. Niestety nie mam zdjęcia 'przed', bo nie spodziewałam się wtedy, że założę blog. 
  Latarenka pierwotnie miała kolor czarny, z pomarańczowymi szybkami - była prezentem otrzymanym bardzo dawno temu - najzwyczajniej w świecie zapomnianym.. W związku z czym zalegała w garażu.. Postanowiłam  więc się do niej uśmiechnąć.. :)))

  W pierwszej kolejności usunęłam z niej koszmarne szybki i doszłam do wniosku, że tak czy inaczej, z szybkami czy bez czarna latarenka nie pasuję do mojego mieszkania.. 
  W związku z powyższym przemalowałam ją na biało używając farby do metalu a następnie postarzyłam rogi, przecierając papierem ściernym - na szczęście ciemna baza była już wcześniej. ;) Latarenki nie lakierowałam, matowa i niedoskonała wydaje się być bardziej 'retro'.

  Na koniec w latarence wylądował ptaszek, wymontowany ze stroika jeszcze starszego niż sama latarenka, dostał troszkę sianka, by mógł zbudować gniazdko i już od ładnych paru miesięcy mieszka u mnie w łazience. ;)







  Jak wam się podoba domek dla ptaszka? (:
W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do zakładki kontakt.

Witam wszystkich serdecznie i życzę miłego, słonecznego dnia! 

10 komentarzy:

  1. Witaj Marteczko :)
    Nie jestem pasjonatka latarenek, ale jako gniazdko dla ptaszka, jest idealna :)
    Pozdrawiam i zastanawiam się, dlaczego założyłaś nowego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu Kochana! :) Witam.
    Myślę, że powodów znalazłabym wiele, jednakże głównym powodem było to, że zakładając poprzedni blog absolutnie nie przepuszczałam, że ktokolwiek będzie chciał go czytać.. Okazało się, że są chętni.. I tym samym pojawił się problem z przekazywaniem adresu, który był dość skomplikowany - nie dość, że magiczne DIY, to potem jeszcze alternatiw ale przez v, a na dobitkę pośrodku myślnik.
    Buziaczki Ewuniu! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, tytuł był dość skomplikowany :)

      Usuń
  3. Piękna latarenka vel gniazdko dla ptaka ! Chyba to już pisałam, podziwiam Twoją kreatywność, jesteś "złotą rączką" !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Elu! :)))) Bardzo dziękuję.
      Buziaczki!

      Usuń
  4. Świetnie to zrobiłaś, super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dusiu! :))
      Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli! :)

      Usuń