piątek, 17 października 2014

O kupnie Sizzixa słów kilka.



Jak widać na załączonych obrazkach stałam się szczęśliwą posiadaczką Big Shot'a. :) Mało tego! Jestem szczęśliwa podwójnie bo zaoszczędziłam 50 zł! :) [Natychmiastowo przeliczone na wykrojniki] a wszystko dzięki temu, że zdecydowałam się nabyć wyżej wspomnianą maszynę w sklepie internetowym a nie na allegro - gdzie najniższa cena zestawu, o którym mowa to 440 zł..
Także dziewczynki Kochane, gdybyście były zainteresowane tą diabelską maszyną to w sklepiku Na Strychu jest obecnie w promocji. Jak widać czasem warto chwilkę wstrzymać się z zakupami.
Wracając do tematu.. gdy już nabyłam Big Shot'a wpadłam w istne szaleństwo zakupowe w dziale wyprzedaż.  ;))
Tym sposobem przywędrowało do mnie osiemdziesiąt różnych rzeczy.. A także miłe gratiski.


Na przykład takie.. Piękne prawda?
Na chwilę obecną nie wiem totalnie co już mam, czego mi brakuje, nie mogę się połapać w tych wszystkich tasiemkach, papierach, ozdobnikach. :)) Tym samym póki co kompletnie nie jestem twórcza.. Skupiam się na badaniu Big Shota i jego możliwości. Myślę, że minie troszkę czasu zanim powstanie jakieś dzieło, które będę mogła tu pokazać. ;))) Ale zabawa niesamowita!
W drodze do mnie są kolejne wykrojniki - nabyte z myślą o nadchodzących świętach.. Mru miała absolutną rację w komentarzu do poprzedniego posta - sam Big Shot to dopiero początek wydatków.

5 komentarzy:

  1. o kurczę 80 różnych rzeczy?! :D no to nieźle poszalałaś z zakupami :D
    udanej zabawy z Big Shotem :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie i tak wychodzi na to, że nie mam nic! :))) Szok!
      Większość to pierdółki, kartoniki, ozdóbki ale myślę że upolowałam też parę fajnych rzeczy.
      Dziękuje Kochana! Póki co jestem totalnie zachwyconą tą maszynką i nie mam z nią absolutnie żadnych problemów. Poza tym, że płytki się wygięły, ale to chyba standard, nie wiem czy można temu jakoś zapobiec. ;))
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Marto, mam nowy adres,zapraszam i przepraszam za klopot yolanda-art.blogspot.com :-))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu :)) widzę, że Ty też się przeprowadziłaś. ;)) Czym prędzej lecę do Ciebie! :))))))

      Usuń
    2. musisz zmienić adres mojego bloga w swoich obserwowanych inaczej nie zobaczysz moich nowych postów,zauważ zmieniłam tez nick na Yolca-art,przepraszam!

      Usuń