czwartek, 23 października 2014

Porcelanowy poranek.

Dziś dla odmiany dwa porcelanowe koty, które przywędrowały do mnie w ostatnim czasie.. Uwielbiam je.. I te maleńkie różyczki na niebieskookim kociaku z lwią grzywą. :))



Uroczy śpioch.. ;)

A na deser filiżanka, która przywędrowała do mnie pocztą - od mojego ulubionego magazynu - jak widać. :) Pięknie dziękuję za tą niespodziankę.


Zauważyłam, że logo jest w kolorze ostatniego numeru, więc będą się idealnie komponować. ;)
Miłego dnia Kochani!



9 komentarzy:

  1. kocham popijać swoją ulubioną zieloną herabatę z nagietkiem w swojej filiżance porcelanowej...zresztą sammej porcelany mam troszkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem obecnie w fazie totalnego uwielbienia dla wszystkiego co porcelanowe Anetko. :)) gdzie można nabyć zielona herbatę z nagietkiem? :))) buziaki!

      Usuń
  2. Od magazynu? Aza co...?Koty fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu czasopismo Piękno & Pasje świętowało rok istnienia. Z tej okazji dostałam filiżankę tak jak każdy posiadacz prenumeraty. :)) pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Wielbicielką porcelany to ja jestem postrzeloną.:) Obawiam się,że może mi niedługo miejsca w domu braknąć.:) Ale tego cudnego kociaka w róże to bym przygarnęła bez zastanowienia.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie mogłabym mieć w domu porcelany (straszna gapa ze mnie, a szkoda by było ją tłuc...), ale patrzeć uwielbiam! Kociaki są przecudowne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, ten mały kotek to sama słodycz :D
    szkoda, że nie mam miejsca w domu, bo bym go chętnie nabyła ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Koteczki piękne ale śpioch cudny !

    OdpowiedzUsuń