piątek, 10 października 2014

Qulling 3D - Filiżanka + Tutorial (link)




Dziś z samego rana powstało to maleńkie cudeńko.
Jestem totalnie zachwycona efektem, na pewno niezwłocznie zrobię kolejne filiżankowe maleństwa.

Pomysł na filiżankę i sposób wykonania znalazłam na blogu Ilony Szczęsnej.
Kwiatuszki zrobiłam troszkę inne niż te w tutorialu, użyłam szerszych pasków quillingowych - 6 mm i 3 mm. Moja filiżanka ma 2 centymetry wysokości i wydaje mi się, że jest troszkę za wysoka. :))
Następną zrobię dokładnie według zaleceń. (:

Klikając TUTAJ wylądujecie prosto na stronie z tutorialem, z którego korzystałam.. Życzę dobrej zabawy!
Ilonko, bardzo dziękuję, że dzielisz się swoimi umiejętnościami. ^^ A wszystkich odwiedzających mój blog zachęcam do odwiedzenia Papierowychcudawianków Ilony, znajdziecie tam kursy quillingu, a także sposoby na wyczarowanie cudów z papierowej wikliny, delicje!

[Post przeniesiony z poprzedniego bloga].

4 komentarze: