środa, 22 października 2014

Scrapowe porządki. :)




Wczorajszy wieczór i dzisiejszy dzień upłynęły mi pod szyldem scrapowych porządków.
Pogoda jest okropna, mam wrażenie, że ciągle jest ciemno!
Witam nowe obserwatorki, mówiąc nowe - mam na myśli nowe tutaj. Dziękuję Kochane, że przywędrowałyście za mną aż tutaj, wybaczając mi blogowe zaniedbania.

Wracając do tematu - w dniu wczorajszym dotarła do mnie przesyłka z zamówionymi słoiczkami. Słoiczków jest sto i wbrew pozorom są malutkie.. Obecnie z ogromnym zapałem wypełniam je wszystkim co przyjdzie mi do głowy. Jestem w trakcie urządzania mojego craftowego zakątka.. Będzie tablica narzędziowa, będą półki, pod którymi będą wisiały słoiczki, będzie fajnie. Mam taką nadzieję. :)

Życzę wszystkim miłego wieczoru, dziękuję za wszystkie motywujące komentarze pod poprzednim postem i uciekam do dalszych porządków. ;))
Buziaki!

14 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tymi słoiczkami. Elegancko wszystko uporządkowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą wisiały pod półką. Zamierzam przymocować je taśmą montażową. Dzięki temu wystarczy odkręcić słoiczek a wieczko zostaje przyczepione. :) No i nie będą się kurzyć - zamiast nich będzie się kurzyć to co na półce. ;))) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł na słoiczki !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam taki pomysł bodajże na pintereście i uznałam, że koniecznie muszę go wykorzystać. :))
      Pozdrawiam Elu! Miłego wieczoru.

      Usuń
  3. Ale mnóstwo przydasi Ci się pomieści Martusiu w 100 słoiczkach :) Super pomysł :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że to niedużo.. Do czasu gdy zobaczyłam je w kartonie! :))))))) Buziaki Ewuniu!

      Usuń
  4. Ojej jaki porządek ...zobaczyłabyś u mnie.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas walczę o porządek z różnym efektem! :)))
      Totalnie nie mogę się skupić, gdy wszystko dookoła jest porozrzucane.

      Usuń
  5. Małe, ale jaka ilość! Jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądał kącik scrapowy:) Już same słoiczki wskazują , że będzie bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała żeby właśnie tak było Aniu. :)) Wszelkie postępy oczywiście będę dokumentować. :)) Pozdrawiam i życzę Ci dobrej nocy.

      Usuń
  6. to ja lubię:) pięknie i na swoim miejscu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny pomysł. Tak łatwiej będzie znaleźć potrzebne drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń