sobota, 11 października 2014

Tutoriale i kursy - Zaktualizowane! :)

Z przyjemnością informuje, że mòj zbiór tutoriali i kursów - jak zrobić kwiatki z papieru jest już dostępny TUTAJ. :)
Z powodzeniem przeniosłam je z poprzedniego bloga, mam nadzieję, że dalej będziecie z nich korzystać, zwłaszcza, że przy okazji odrobinę je zaktualizowałam.
W tym miejscu chciałabym podziękować Moni i Zespołowi SZMEK za wyrażenie zgody, na umieszczenie zdjęciowych linków do ich materiałów na moim blogu. Serdecznie zapraszam was do odwiedzenia ich miejsc w sieci.
Pozdrawiam ciepło w ten deszczowy dzień. :)


6 komentarzy:

  1. O, a u nas słonecznie i ciepło :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli tak jak na zdjęciu widzę kwiaty w deszczu nie martwię się ale wiem , że to jesień i zaraz będzie brzydko baaaardzo długo ale tylko tutaj ( tzn. w naszej szer. geogr.) więc ja sobie popatrzę i będę myślec , że to wiosna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Martuś to świetnie podejście, nigdy na to nie wpadłam, a myślę, że to dobry pomysł. ;)) Troszkę oszukać mózgowniczkę w jesienno-zimowe wieczory. :)))

      Usuń
  3. Fajnie tu U Ciebie Marto więc się wprosiłam ,a co :-)
    Pozdrawiam i zapraszam jeśli masz ochotę :-)

    OdpowiedzUsuń