środa, 17 grudnia 2014

Kilka pomysłów jak oryginalnie zapakować prezenty.


8 komentarzy:

  1. ja stawiam na zwykły szary papier i do tego jakieś ozodby np. serduszka ozdobione decoupage :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się strasznie podoba opakowanie drugie od dołu w trzecim rzędzie po prawej na miniaturce u góry. Genialnie wyglądają te wycięte serduszka. :)) Też zamierzam postawić na prostotę w tym roku. :))

      Usuń
  2. o, super, przydadzą się wskazówki, dziękuje i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki za ciekawe wskazówki z pewnością coś wybiorę :)

    Pozdrawiam gorąco,

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się tak późno zabrałam za prezenty, że stawiam na zwykłe torby ;D ale muszę kiedyś się ogarnąć wcześniej, bo bardzo mi się podobają ładnie zapakowanie prezenty ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to to też zawsze tak wygląda! Ale jakie plany mam! :))))
      Może w przyszłym roku..

      Usuń
  5. Martusiu, życzę wesołych Świąt i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Elu Kochana! :) Nawzajem! Wszystkiego co tylko sobie wymyślisz! :)

      Usuń