piątek, 13 lutego 2015

Candy, Candy, Candy!

Witajcie Kochani.
W związku z tym, że dzisiejszy dzień jest dość wyjątkowy - tj. trzynasty wypadł w piątek, aby odpędzić nieszczęścia postanowiłam zrobić małe Candy. :)
Żeby było jeszcze ciekawiej Candy potrwa do dwunastego marca - wyniki zostaną ogłoszone trzynastego marca.. Uwaga, uwaga - również w piątek.
A więc za miesiąc kogoś pech ominie, taką mam nadzieję. 


Nagrodą w zabawie będzie komplecik starych, nieużywanych filiżanek w różyczki, widoczny na zdjęciach - pełniły funkcję ozdobną. :)) 
Komplet składa się z czterech części - dwóch filiżanek i dwóch podstawek tj. talerzyków. 


Aby wziąć udział w zabawie należy: 
- Pozostawić komentarz pod postem, wyrażając chęć udziału w zabawie. 
- Podlinkowany obrazek (ten na samym dole) należy umieścić na swoim blogu. 
- Anonimki również mile widziane - proszę o pozostawienie adresu e-mail. :)
- Zabawa trwa od dnia dzisiejszego tj. 13.02.2015 do 12.03.2015 g. 24:00, wyniki zostaną ogłoszone w kolejny Piątek Trzynastego tj. 13.03.2015. :) 
- Wysyłka tylko na terenie PL. 


Będzie mi miło, jeśli dołączycie do obserwatorów mojego bloga, pomimo tego, że nie jest to konieczne, by wziąć udział w konkursie.

Wszystkim chętnym przygarnąć filiżaneczki życzę powodzenia! 
Buziaki! 

Myślę, że do filiżaneczek coś jeszcze dołączy.. ;)






Bannerek: 


119 komentarzy:

  1. Ojaojaojaojaaaaa, BIORĘ UDZIAŁ jako Anonim. :)
    e-mail: littlemych@onet.eu
    Buziaki ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Martuniu dziękuje za miłe słowa jakie u mnie na blogu zostawiłaś :):):) Dziękuję bardzo :) Cieszę ,się że moje misie i moje zdjęcia Ci się podobają :)
    Filiżaneczki piękne z wielką przyejmnością bym piła znich herbatkę zieloną :) Wiem staję po nie w kolejce , a banerek umieszczam w zakłądce z konkursami :)
    Pozdrawiam
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie Anetko. :))) masz numerek 2. :)

      Usuń
  3. Z przyjemnością dołączę do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością przydzielam numerek 4! :)

      Usuń
  4. Juz się chciałam rzucić na banerek,bo jestem miłośniczką róż,a takich filiżanek w szczególności,no ale niestety mieszkam w Irlandii i z zabawy nici;(
    Udziału nie wezmę,ale podkradnę banerek i wstawię go do siebie,niech się dziewczyny ustawiają w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko Kochana, uważam, że jestem Ci coś winna, za te wszystkie cudowne tutoriale i Twoja filiżankę! :) A także bezinteresowne udostępnienie bannerka - czym prędzej numerek pięć wędruje do Ciebie! :)))
      Buziaczki! :* Jestem pewna, że nikt nie będzie miał mi za złe małego odstępstwa od regulaminu. ((((:

      Usuń
  5. Piękne filiżaneczki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też Candy własnie jest. Zapraszam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie i ja stanę w kolejce po te cudeńka. banerek wisi :http://agula-haft.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj, u kogoś zobaczyłam śliczną filiżankę, a że uwielbiam filiżanki, to postanowiłam zajrzeć tu do Ciebie i zapisać się w kolejkę. Tak o to jestem i zapisuję się :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. ustawiam się nieśmiało, może szczęście mi dopisze

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zakochana w tej filiżance. Ona jest po prostu cudowna. Z największą przyjemnością ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście, które już dawno mnie opuściło...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam chęć udziału w zabawie :) Niestety nie mam bloga to banerka nie umieszczę:) to nie wiem czy się na candy załapię ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Filiżaneczka prześliczna, zgłaszam się do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. i ja chętnie biorę udział w zabawie ; ) fajny pomysł ; ) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam chęć udziału w zabawie
    Ania
    mój mail anna.jasic@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)

    obserwuje jako Kamira90
    A baner wisi o tutaj :) :http://kamira90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj,jak mozna to z przyjemnoscia sie zapisze na takie slicznosci.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się , zgłaszam :)
    Banerek na blogu zapraszam w odwiedziny http://mebelkidanielki.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. To i ja nieśmiało stanę w kolejce - uwielbiam filiżanki :)
    http://krzyzykowe-szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne !!! :) Zgłaszam się z chęcią :)

    Obserwuję jako: Justyna Pezdek
    E-mail: magda38912190@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne !!! :) Zgłaszam się z chęcią :)

    Obserwuję jako: Justyna Pezdek
    E-mail: magda38912190@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj. Spróbuję szczęścia, uwielbiam filiżanki, kubki, talerzyki, a Twoje Candy jest idealnie w moim guście. Może szzęście uśmiechnie się właśnie do mnie....Nie mam bloga, za to na Twojego będę zaglądać, trafiłam przypadkowo i już zostaję. Pozdrawiam serdecznie, mój mail dominika.nagiecka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja bardzo chętnie staję w kolejce po te wspaniałości ; )
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Oczywiście obserwuję :)
    Pozdrawiam cieplutko ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale śliczności ! Zgłaszam się i obserwuję jako aaangelllaaa 94 no i oczywiście baner już leci na blog pod adresem aaangelllaaa.blogspot.com

    cudoo

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się ;)

    baner dodałam

    OdpowiedzUsuń
  26. cudne filiżanki *.* z przyjemnością przyłączę się do zabawy :)
    Pozdrawiam :P
    Obserwuję cię jako Marcelina En
    banner na moim blogu : http://marcysiaak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. wspaniałe filiżanki! w sam raz na kawę z przyjaciółką ;D oczywiście biorę udział w zabawie

    pozdrawiam
    joanka :)

    czerwonawalizka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. biorę udział w zabawie
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie klimaty, a mojej filiżance właśnie uszko odpadło. Ustawiam się w kolejce. Baner na blogu już jest http://malutkie-marzenia.blogspot.com/.
    Zapraszam również na candy do mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się
    niestety bloga nie mam;/
    GossiaW@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako Truskawkowy Świat
    baner:http://truskawkowa123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. To i ja się skuszę :)
    baner na http://zielonymyszak.blogspot.com/
    obserwuje jako Katarzyna Z (Zielony Myszak)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne filiżanki :) Przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. biorę udział
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. A to się zgłaszam-śliczne sa te porcelanowe rzeczy :)
    OBs-Magdalena B
    banerek;http://magicwordcherry.blogspot.com/
    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Biorę udział :)
    Baner: http://pauuls.blogspot.com/
    paulisia723@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. zgłaszam się :)
    sakura251@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. filiżanki są przepiękne :) warto spróbować i postać w długiej kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się. :)
    Obserwuję jako: Beat The Boredom
    mail: beatthebm@gmail.com
    adres bloga z bannerem: www.beatthebm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Zbieram filiżanki i jeszcze takiej nie mam w swoim posiadaniu a jest piękna wiec I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą oraz na moje candy http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2015/03/wielkanocne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Czemu ja przeoczyłam ten wpis ? na dodatek tak cudne filiżanki do zgarnięcia eh
    Oczywiście, zapisuję się na Twoje candy !!! :)
    Czekam niecierpliwie na wyniki i pozdrawiam
    Mireczka-mirosek

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się ochoczo :)
    Obserwuję jako Iza Straszewska
    Banerek zamieściłam tu: http://pata-patu.blogspot.com
    E-mail: izabelastraszewska1982@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowne filiżanki:) uwielbiam takie cuda:) Chętnie powalczę:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Przeurocze filiżanki :-)
    Chętnie biorę udział w zabawie.
    e-mail: marzena1902@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow, jakie wspaniałe filiżanki ♥
    Zgłaszam się bez wahania :)
    Obserwuję jako: nika88
    Dodałam baner w pasku bocznym mojego bloga http://one-more-dress.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się z wielka chęcią, i mam cichą nadzieje, że Mi się poszczęści:)
    Obserwuje bo blog świetny jako Izabela Rejman :) Banner na stronie http://izabelarejman.blogspot.com/
    Podaje tez swój email : Izabelarejman656@gmail.com
    Pozdrawiam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajny zestawik dla 2 osób na popołudniowa herbatke. Staję w kolejce bo mi sie podobają te filiżanki.
    banerek na pasku bocznym po lewej mojego bloga
    http://mysoapandjam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow , kawusia w takiej słodkiej filiżaneczce musi smakować rewelacyjnie. Może los się do mnie uśmiechnie.
    .... tak ja ja w tej chwili do niego :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  50. To i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  51. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Biorę udział
    baner: http://heyblogan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Próbuję
    time.for.cosmetics@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Gram :)
    aneta.wojtowicz98@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Biorę udział
    iwona69@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Z chęcią przygarnę :)
    neka@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Z przyjemnością dołączę do zabawy, by powalczyć o te wspaniałości:) Oczami wyobraźni już widzę jak prześliczne filiżaneczki dekorują moją półeczkę, a długimi zimowo-wiosennymi wieczorami wypełniają się pachnącą herbatą o zapachu jaśminu, by choć odrobinę podnieść mnie na duchu i obudzić ze snu zimowego:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  58. chętnie wezmę udział :)
    baner u mnie na https://mojasciana.blogspot.com
    a obserwuje jako Basia S

    OdpowiedzUsuń
  59. Jestem kolekcjonerką filiżanek, więc nie mogę przegapić takiej okazji tym bardziej, że są prześliczne, więc staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń