czwartek, 12 lutego 2015

Nowy numer Piękno & Pasje - I zrobiło się wiosennie. :))




Jak widać na załączonych obrazkach przywędrował dziś do mnie najnowszy numer Piękna & Pasji.
Czym prędzej rozpakowałam i.. Zaniemówiłam. Zrobiło się tak niesamowicie wiosennie.
Pogoda wyjątkowo dziś dopisała więc wiosenne zdjęcia zamieszczone w magazynie, skąpane w promieniach słońca wpadających przez okno, zrobiły na mnie ogromne wrażenie. :))) Aż ciężko uwierzyć, że mamy luty..
Zachwycona powyższymi obrazkami, oraz wiosennym wydźwiękiem gazety chwyciłam aparat i pobiegłam do ogrodu szukać pierwszych znaków wiosny..

A oto co znalazłam:

Całkiem śmiałe liliowce..



Nieśmiałe krokusy..


I całkiem solidne irysy.. ;))


Cóż to był za piękny dzień!

Zapomniałabym: nadal nie palę papierosów, ani jednego. :)))))

7 komentarzy:

  1. Tadaaaaaam! Wiosna, wiosenka, Marteńka. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ofkoooooors, że tak! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Martusiu ! Jak miło i kolorowo u Ciebie ! Tęsknię za każdym nawet najmniejszym zwiastunem wiosny i odliczam dni do rozpoczęcia wiosny !
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także, dlatego tak bardzo ucieszył mnie dzisiejszy dzień, któremu na prawdę mało brakowało, przynajmniej w moich okolicach. Miłego wieczoru Eluniu! :))))

      Usuń