poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Lany poniedziałek.

Dzień dobry. :)
Jak mijają Święta? Wszyscy wypoczęci, zadowoleni? 
Ja owszem.
Pomimo tego, że pogoda średnio dopisała udało mi nam się zrobić kilka całkiem przyzwoitych zdjęć (i kilka zupełnie nieudanych, co widać).
Święta spędziliśmy w gronie rodziny jak i przyjaciół, było bardzo przyjemnie choć prawdę mówiąc mało świątecznie.
Dziś w planach jakieś sprzątanie, jakieś haftowanie, małe porządki. (trzymajcie kciuki, może uda mi się w końcu posegregować całą reklamówkę muliny, od Mamusi mego Męża - najwyższa pora). 









Życzę wam mokrego poniedziałku (choć już po dwunastej) i pogody lepszej niż u Nas! :))) 

7 komentarzy:

  1. Cudne kwiaty !
    Mokrego dyngusa ! Pozdrawiam świątecznie jeszcze - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co Mąż się nie spisał, choć plany Dyngusowe miał ogromne przez kilka ostatnich dni. :)))))
      Pozdrawiam serdecznie Maszko! :)

      Usuń
  2. Jakie piękne kwiaty:)
    Bardzo mi ich brakuje dlatego dziękuję za te zdjęcia - aż mi się uśmiech na twarzy pojawił bo dosyć już mam i zimna i szarych plenerów za oknem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mogłam Cię uszczęśliwić choć odrobiną wiosny! :)
      Życzę Ci aby jak najprędzej zawitała do Ciebie. :)))

      Usuń
  3. Ja Marto jestem zmęczona, mialam sporo gości,dużo przygotowań ale czas spędzony bardzo milo i przyjemnie....pozdrowienia! Zdjęcia piekne i wiosenne...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czułam, że pytanie o to czy wypoczeliście jest conajmniej głupie.. :))
      Cieszę się, że był to czas miło spędzony i wart przygotowań. :) miłego tygodnia! :))

      Usuń