piątek, 3 kwietnia 2015

Odrobina nowości. :)

Dzień dobry Kochane dziewczynki! :) 
Jak widać pomalutku, póki co powracam do świata żywych tj. normalnie funkcjonujących. 
Pragnę życzyć Wam spokojnych, radosnych i udanych Świąt Wielkanocy. 
Niecelebrującym natomiast życzę udanego weekendu i czym prędzej lecę odwiedzać wasze blogi! 

Niestety w związku z nękającymi mnie migrenami nie byłam w stanie wykonać żadnych dekoracji Wielkanocnych.. Ale..
Chcę zaprezentować ptaszka, który powstał całkiem niedawno, w dobrych chwilach:



Wzór znalazłam w internecie, na dole był o wiele dłuższy (motywy liściasto-kwieciste), ale niestety nie zmieścił się na wcześniej przygotowanym kawałku kanwy - jak widać wprawę mam niewielką. :)))) Choć z efektu finalnego jestem zadowolona, prawie nie widać, że pomieszałam kolory. ;) 
Jest to pierwsza praca wykonana na błękitnej kanwie, jednocześnie pierwszy haft wykonany na kanwie innej niż biała. Jak widać opanowałam także pół krzyżyki. ;)) 

A dziś oprócz sprzątania w planach mam taką oto zabawę:



Jak widać lubię zadania, które wymagają sporej cierpliwości.

Byliśmy zmuszeni wysterylizować naszą dziewczynkę i w tej chwili w domku mamy takiego wystrojonego biedaczka:


Na szczęście już doszła do siebie, bo pierwsze dwa dni po zabiegu były istnym koszmarem i na chwilę obecną cieszę się, że już więcej nie będzie się męczyć. :) 

19 komentarzy:

  1. Kochana również życzę Ci spokojnych i radosnych Świąt :) Suczka śliczna :) Ptaszek - brak słów bo piękny i cudne kolorki wybrałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, ta suczka to kawał diabła, jak widać po mince, czuje się już całkiem dobrze i powoli znów zamienia się w podłą babuszkę. ;)))) Bardzo się cieszę, że ptaszek przypadł Ci do gustu, bo był robiony bardzo 'na oko' :)))
      Życzę Ci Anetko, żeby Twoje Święta były wymarzone! :)

      Usuń
  2. Ruwnierz życzę wesołych świat oraz kolosalnej ilosci dobrego humoru i udanych projektuw. Ptaszek bardzo udany czy to Qqłka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Hahaha, dobry humor mam już zapewniony.

      Usuń
  3. Wow! muszę powiedzieć, że obrazek jest przeuroczy :)taki shabby-romantyczny :)
    Ja w domu od zawsze mam koty. W rodzinnym domu była kotka i pamiętam, że po sterylizacji też ze 2dni dochodziła do siebie za to w moim domu są kocury. One po "operacji" dochodzą do siebie w ekspresowym tempie.
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w rodzinie królują pieski, chociaż kotami też nie gardzimy, nasza Arinka jest pierwszym znanym mi przypadkiem, który reaguje dość histerycznie na samą zapowiedź tego, że mogłoby zaboleć. :)) Na szczęście mamy to za sobą, a mi zgodnie z Twoimi życzeniami, ból głowy odpuścił także, żyć nie umierać :) Tysiąc buziaków!

      Usuń
  4. Martusiu, ptaszynka cudowna :) Na krośnie chyba bransoletka?
    Shi-tzu to pieski z charakterem, ale potrafią umilić człowiekowi całe życie :) Wiem, bo mam :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza Ari jest kochana prawie wyłącznie wtedy gdy ja jestem smutna albo źle się czuję, ale nie powiem, przydaje się i już nawet nie wyobrażam sobie jej innej. :))))))))))
      Na krośnie pierwsze próby koralikowo-bransoletkowe, niestety nie potrafię oddać uroku na zdjęciach.

      Usuń
  5. obrazek bardzo mi się podoba, wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. :) Jeszcze raz wesołych Świąt Gosiu!

      Usuń
  6. Śliczny hafcik. Dziękuje za życzenia i Tobie również życzę spokojnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny ptasiorek :)
    Bardzo przeżywałam sterylizację mich dziewczynek, na szczęście mamy to już za sobą :)
    Wesołych Świąt życzę.
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo przeżyłam sterylizację Arinki, bardzo martwi mnie każda konieczność podania narkozy, cieszę się że mamy to z głowy!
      Udanych, wymarzonych Świąt raz jeszcze Mirosku! :)))

      Usuń
  8. Śliczny haft. Martusiu również życzę Ci wszystkiego co najlepsze na nadchodzące święta i nie tylko ;) I tak jak pisałam na moim blogu, nie przemęczaj się. Trzy lata temu przygotowywałam święta pełną parą, a w poniedziałek wielkanocny urodziłam :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę wyjść z podziwu nad kobietkami, które mają tyle mocy! Jedyne co mogę zaplanować to Święta Bożego Narodzenia i ile trzy miesięczne (wtedy) maleństwo mi powoli. :))) odbije sobie ta przeleżaną przedWielkanoc. :)) Jeszcze raz wymarzonych Świąt Kasiu, dla Ciebie i całej rodzinki :))

      Usuń
  9. Przesympatyczny ptaszek, ale masz ślicznego psiaka! :-) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podły charakterek nadrabia urodą. :)))))))))))))))
      Ja również pozdrawiam cieplutko Agatko! :)

      Usuń
  10. Piękny haft i piesio , któremu życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń