piątek, 24 kwietnia 2015

Piątek mnie pokonał. :)




Cały dzień sprzątałam, gotowałam, odgruzowywałam balkon, jestem wykończona! Plecy odmawiają posłuszeństwa, byłam zmuszona robić przerwy we wszystkim za co się zabrałam. Ale podołałam, to co miałam w planach na dziś, uważam za wykonane. Pozostało mi tylko odpocząć! :)
Jak widać popełniłam dwie zakładki do książek i myślę, że książka to dobry plan na dziś wieczór... I jakaś pyszna herbatka. :)
Wychodzi na to, że jutro stuknie mi sześć tysięcy wyświetleń, dziękuję!
Udanego weekendu kochani! :)

22 komentarze:

  1. No nie wiem, nie wiem, czy odgruzowywanie akurat teraz jest dla Ciebie Martusiu wskazane?
    Ale zakładki bardzo udane :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba użyłam zbyt wielkiego słowa, zaledwie szorowałam płytki i panele. :))) Odgruzować będzie musiał mąż, gdyż nadal zalega tam kawałek parapetu. Nie martw się Ewuniu, nie szaleję za bardzo! :)))

      Usuń
    2. Powiedziałabym nawet, że przesadnie się ze sobą cackam.. *rumieni się* :)

      Usuń
  2. Zakładki z samego założenia sa dobre a Twoje jeszcze są Art;) Co do sprzątania ,,, dziś wysiadam może jutro? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest lepsze niż zaginanie rogów, to taka mała zbrodnia. :))))
      Jeśli jest okazja, odpoczywaj! :))) Uściski!

      Usuń
  3. Zakładki są super, bardzo mi się podobają :) Po ciężkim i pracowitym piątku życzę Ci odpoczynku w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, życzę Ci tego samego, kierując się zasadą, że najczęściej życzymy komuś tego, czego sami sobie byśmy życzyli. :)))
      Ta z czarnym akcentem była pierwszą, dopiero chwilkę później nauczyłam się ściegu kocykowego i żałuję, że i ona nie była wykończona w ten sposób co ta z chmurkami.. Ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby jeszcze coś wydziergać. :)))) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  4. Oj przydałyby mi się takie zakładki, bo przyznam zdarza mi się popełniać zbrodnię, o której wspominałaś. Pięknie wyglądają, mnie osobiście zachwyciły chmurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie masz wrażenia, że robisz im krzywdę? ;) Mi się zdarzyło parę razy i wspominam to jako odczuwalnie nieprzyjemne. :)))) Kasiu, gdy powstaną jeszcze jakieś, a mam taki plan, to powędrują do Ciebie, chociaż ze dwie. :))) Żebyś książkom już więcej tego nie robiła. :D

      Usuń
    2. :) obiecuje się powstrzymywać, zresztą i tak już robię postępy, bo pomiędzy karteczki wkładam jakiś papierek leżący pod ręką, bynajmniej nie od cukierka :) jednak zaznaczanie strony Twoją zakładką będzie z pewnością dużo bardziej przyjemne i będzie mi niezwykle miło otrzymać prezent od blogowej koleżanki :)

      Usuń
    3. Też tak robiłam! :)))) Zgłoszę się gdy będą gotowe! :)) Dobrej nocy Kasiu!

      Usuń
  5. Zakładki swietne, pomysłowe...nie znosze zaginania rogów kartek....ja robię mały remoncik tez sie cały dzień kręciłam,pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, kolejna osoba, która czuje to co ja. :))) Jolu, życzę powodzenia w remoncie! Oraz żebyś znalazła chwilkę na odpoczynek.

      Usuń
  6. Piękne zakładeczki, mogę nawet szczerze powiedzieć że to doskonały pomysł !!!!
    Nie lubię remontów a najbardziej bałaganu i sprzątania, dlatego bardzo współczuję !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugi trymestr chyba się zaczyna, prawda? Będziesz teraz wulkanem energii :) Co widać po wszystkich pracach, które wykonałaś. A zakładki są świetne. Odpoczywajcie. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu Kochana, to już 19 tydzień. :) Więc leci piąty miesiąc. Jest różnie, ale o niebo lepiej niż na początku. Buziaki i uściski! Odpoczywanie to mój plan na dziś wieczór i caaalutką niedzielę. :)

      Usuń
  8. Nie przemęczaj się, miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale jaka satysfakcja. Śliczne zakładki:)

    OdpowiedzUsuń