wtorek, 21 kwietnia 2015

Słonecznie.

Cudowny, słoneczny dzień.
Co prawda zauważyłam już zależność - słońce = ból głowy, ale nie potrafię sobie odmówić. :))
Przywędrował do mnie nowy numer Piękna i Pasji, wieczorem oddam się lekturze.. A tymczasem trochę wieści z krainy filcu..
Powstało trochę filcowych kulek, jedna uszyta babeczka i jeden filcowany na mokro kwiat. Można więc powiedzieć, że wzięłam się za wszystko na raz, na dodatek z ogromną przyjemnością.

Obecnie czekam na niewielką dostawę wełny czesankowej, szukam inspiracji i pomysłów.
Pierwsze próby filcowania na sucho nie były łatwe - palce mam jak siteczko. :))
Jutro pochwalę się koszmarkami, które wyszły spod wyżej wymienionych, a tymczasem odrobinę ogrodowych nowości. :))









6 komentarzy:

  1. Jakie śliczne wiosenne kwiatuszki zwłaszcza bratki wyglądają uroczo !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu, ja również uwielbiam bratki. :)))

      Usuń
  2. Bratki i ta donica - przypominają mi coś wyjątkowo miłego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moje zdjęcia przywiodły miłe wspomnienia ;)))

      Usuń
  3. Śliczne ujecia pięknych kwiatów wiosennych:)

    OdpowiedzUsuń