czwartek, 14 maja 2015

Tulipany.

Kolejne kwiaty, które darzę ogromną sympatią. :)
Jak minął Wam tydzień?
Mnie całkowicie pochłonęło gotowanie, jestem w tym coraz lepsza.. Poza tym urządziłam sobie balkon, przynajmniej wstępnie. Zawitały na nim kwiaty, krzesłko, stoliczek.
Plecy okrutnie dają mi popalić, po kilkunastu minutach siedzenia muszę swoje "odleżeć", za to całkiem przyjemnie mi się stoi. ;)
Wczoraj byliśmy na USG połówkowym i wszystko wskazuje na to, że tak jak się zapowiadało we wrześniu przywitamy na świecie córeczkę. Córeczkę Idunie - tak sobie wymarzyliśmy. 





5 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Czekamy w takim razie na małą księżniczkę :) A tulipany piękne. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marto serdecznie gratuluję :)) Życzę i Tobie i kruszynce dużo zdrówka <3
    Tulipanki uwielbiam, pokazałaś śliczne odmiany, moje niestety kończą już kwitnienie.
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tulipany uwielbiam, piękne sztuki masz u siebie :)
    Nasze Maleństwo nie chce współpracować z usg i wiecznie się prezentuje zasłonięte :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne tulipany, moje ulubione !
    Gratuluję, niech maleńka rośnie zdrowo w brzuszku mamy !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń