wtorek, 22 marca 2016

Chciałabym być tu codziennie..

A tymczasem całuje maleńkie stópki! :))


Kochani, wygrałam najpiękniejsze na świecie jajeczko od Iwii. Iwii tworzy prawdziwe tasiemkowe cudeńka, powiedziałabym nawet, że jest tasiemkową mistrzynią, w związku z czym jestem bardzo szczęśliwa! :)

I ja też troszkę tworzę, gdy warunki pozwalają.


Już niedługo postaną wafelko-goferki..




W tym miejscu chciałabym przeprosić za zwięzłość powyższego postu, ale przecież muszę jeszcze was poodwiedzać! :))))

8 komentarzy:

  1. Marta tworzysz w modelinie?? te goferki kurde do schrupania normalnie
    a stópki do zacałowania :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danielko kochana nie nazwałabym tego tworzeniem w pełnym tego słowa znaczeniu. Uczę się, testuje różne możliwości, to totalne początki. :))
      Goferki dorobią się jeszcze polewy i innych cudów, gdy nabiorę odwagi. :)

      Idunia uwiebia całowanie stópek, zaśmiewa się na głos. :)))
      Pozdrawiamy!

      Usuń
  2. Ależ cudne stópki do całowania.No, ja Ci się wcale nie dziwie, że rzadko tu bywasz. Takie maleństwo to można całować całe dnie. A goferki urocze tworzysz :) Pozdrowienia i Wesołych Świąt dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Kasiu i wzajemnie! :) Udanych Świąt dla całej rodzinki.. :**

      Usuń
  3. Podziwiam goferki, chcialoby się napisać,że jak żywe....co do stopek,to juz mi się wnusio marzy a tu nic....:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że gdy je skończę dalej będą robić takie wrażenie. :)))))

      Usuń
  4. Jejku te wafelko-goferki prezentują się wspaniale! Pierwsze zdjęcie.. powrót do dzieciństwa :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. :)))))))) Dziękuję! I cieszę się. :)

    OdpowiedzUsuń