poniedziałek, 14 marca 2016

Jestem.

Tęskniłam!

Edytowane:
Postanowiłam wspomnieć co u mnie.. A więc już piszę..
Dzieciątko cudowne ma obecnie sześć miesięcy i pięć zębów (prawie sześć) tym samym ostatnie tygodnie były dość ciężkie.
Ząbkowa akcja rozpoczęła się gdy Idunia miała trzy miesiące.
W związku z powyższym przez trzy miesiące kładliśmy się spać średnio o ósmej rano. Ni z tego ni z owego ząbki zdecydowały, że będą dokuczać bardziej w dzień niż w nocy i tym samym dzieciątko z dnia na dzień się przestawiło na sen nocny.. W przeciwieństwie do mnie. :)))
Ale jak już wspomniałam w komentarzu - wracamy do świata żywych.

A w temacie blogowym:
Popełniam obecnie modlinowe szkaradztwa, którymi pewnie niedługo się z wami podzielę.

15 komentarzy:

  1. Jak tam Marta ???? pisz co słychać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudownie. :)))))
      Od dwóch tygodni wracamy do świata żywych. :)))
      Dzieciątko ma ponad pół roku, przez trzy miesiące w związku z ząbkowaniem kładliśmy się spać o ósmej rano. Obecnie się przestawiam.. Bo dzieciątko przestawiło się ot tak z dnia na dzień. :) Właśnie drzemie na bujaczku a ja nie wiem co ze sobą zrobić. :))))

      Usuń
  2. Uroki macierzyństwa...fajnie,że wracasz,pozdrowienia, Yolca

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj ponownie, mój mały ma 13 miesięcy i ani jednego zęba ;-( . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie martw Małgosiu, na pewno wszystko przed wami!

      Usuń
  4. To teraz wracasz do codzienności dziennej :-0. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Martuniu, jak miło Cię ... czytać. Tak nie dawno mówiłaś o ciąży, a tu Maleńka ma już pół roku. Fajnie że wracasz do blogowego życia :)
    Pozdrawiam i buziaczki dla Maleństwa od "cioci" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas tak szybko ucieka przy takim maleństwie! :) Moje maleństwo dobija już do dziewięciu kilo żywej wagi. :)))))))
      Całuski przekazane, dziękujemy bardzo. :***

      Usuń
  6. Dawno u Ciebie nie byłam, a takie zmiany! Myśle o dzieciątku, gratuluję i cieszę się razem z Wami. Uściski serdeczne zostawiam dla całe rodziny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo Aniu kochana! :)

      Usuń
  7. Macierzyństwo jest cudowne i...wymagające... Ale cudny uśmiech maluszka na pewno wynagradza trudne chwile i idą one szybko w zapomnienie :)

    OdpowiedzUsuń