piątek, 8 kwietnia 2016

Idunia.




Idunia pozdrawia wszystkie Ciocie. I Babcie i Dziadków, pewnie też tu trafią.. :)))
Miałam dodać zdjęcia moich ostatnich modelinowych tworów, ale gdy otworzyłam folder ze zdjęciami, nie mogłam się powstrzymać.. I oto jest.. Szczęście moje największe, wykończone, ząbkujące, ciągle radosne i cudowne. :))

Nie należę do mam wrzucających zdjęcia swoich dzieci na fejsbuka, ale myślę, że to blogowe szaleństwo Ida mi wybaczy.. ;))

Pięć dni temu Malutka skończyła siedem miesięcy, czas tak szybko leci!

A zrobiłam takie oto kolczyki:


4 komentarze:

  1. Cześć mały, śliczny kasowniczku :))))))
    Kolczyki bardzo oryginalne :)
    Buziaki Martusiu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznotka z Iduni i jakie zębule ma fajowe :)
    Kolczyki słodkie
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka ona przeurocza! mała ślicznotka :)
    a kolczyki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń