czwartek, 26 maja 2016

Mój pierwszy dzień mamy.. :)

Razem z Idunią składamy najserdeczniejsze życzenia wszystkim celebrującym dzisiejsze święto.  <3
Mojej Mamie życzenia już złożyłam.. Ale muszę napisać, że jesteś najwspanialsza na świecie! :**
W tym miejscu składamy równie wspaniałe życzenia Mamusi Męża Mego. :**


Zastanawiacie się pewnie, jak minął mi ten wyjątkowy dzień? Już piszę..
Mój Mąż urządził mi dzień jedyny w swoim rodzaju.. Już w nocy!
Tak chrapał, że nie udało mi się zasnąć przez całą noc.. (Przyznaję: popołudniu udało mi się zdrzemnąć, ale niewiele to zmieniło).
Nie znoszę być niewyspana, nie ma dla mnie gorszej kary.

Co nie zmienia faktu, że poranek i południe spędziłam z Idunią cudownie.. I zdjęć sporo zrobiłyśmy i książeczki czytałyśmy..

Czy ja pisałam już, że posiadamy siedem zębów? W gruncie rzeczy to Idunia tyle posiada.. Ja na szczęście póki co mam trochę więcej.. :)))))
Jeśli jesteście ciekawi co dzieję się u nas na co dzień zapraszam na nasze konto na Instagramie - TUTAJ.




5 komentarzy:

  1. Jakie śliczności1 Piękne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A takie dzisiaj nam wyszło. :)) To pewnie z okazji dnia Mamy <33 :D
      Dziękujemy bardzo! :*

      Usuń
  2. Ale to Twoje Słoneczko rośnie, jak na drożdżach. Śliczności :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiem kiedy!!! Raczkuje, siada, rozwija się w takim tempie, że nie nadążam. :)))) Przesyłamy buziaczki!

      Usuń
  3. Cudownie świętować Dzień Mamy będąc juz mamą:))) Córcia śliczna!:)

    OdpowiedzUsuń