piątek, 27 maja 2016

Najpiękniejsze bajki świata - post z cyklu "Udany zakup" ;)


Parę dni temu Idusiowa babcia kupiła Idusi książkę.. Książkę, która oczarowała mnie totalnie!
Książka o której mowa to "Najpiękniejsze bajki świata" wydawnictwa Olesiejuk.
Najciekawszym faktem w całej historii jest fakt, że wyżej wspomnianą książkę nabyłyśmy w Biedronce, za śmieszną kwotę 19,99 zł. Dlaczego napisałam "śmieszną"?
Ponieważ książka liczy sobie 350 pięknie ilustrowanych stron a na dodatek jest w twardej oprawie, która nie do końca jest twarda. Tj. Idealna dla dzieci. (Okładka jest taka jakby odrobinę nadmuchana..).

Będąc na zakupach w Biedronce zawsze sprawdzam, co nowego pojawiło się wśród książek, bądź też płyt z muzyką i mówię wam dziewczyny: WARTO.

Wracając do tematu: 
W "Najpiękniejszych bajkach świata" przedstawiono dziesięć kultowych bajek, dla ciekawych zawartości, sporządziłam listę:
1. Śpiąca Królewna 
2. Słowik
3. Piękna i bestia (mój osobisty faworyt;))
4. Malarz smoków
5. Żabi król 
6. Szewc i skrzaty 
7. Czerwony Kapturek 
8. Kopciuszek
9. Dzikie łabędzie
10. Nowe szaty cesarza.

Wydaje mi się, że każdy znajdzie coś dla swoich pociech (lub dla siebie).. 

Piszę tak ponieważ gdy pierwszy raz zasiadłyśmy z Idunią do czytania, w trakcie "Pięknej i bestii" Ida zasnęła... A ja? A ja przeczytałam książkę do końca, nie mogłam się oderwać. :))))))



Mój bajkowy faworyt. :))

Urzekły mnie ilustracje.

Okładka. <3 



4 komentarze:

  1. O tak, trafiaj się tam perełki w super cenach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam o tym napisać! To kolejna super rzecz, którą tam upolowałam. :)))

      Usuń
  2. Faktycznie...a ja rzadko do Biedronki chodzę....męzowi kartke na zakupy i koniec...:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam dział z książkami w biedronce :) czasami trafię na takie nowinki ,że po prostu nie mogę przejść obok obojętnie ale dzięki temu moja córka uwielbia książki a dla siebie zawsze coś też wybiorę. My z tej seri mamy inną książkę ale udało mi się w empiku kupić również za taką samą cenę jak w biedronce

    OdpowiedzUsuń